- تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۰
- کد خبر : 2329 چاپ خبر

موسسه توسعه آموزش کره “خلاصه کدی” شماره 7 را به عنوان موضوعی از عملکرد مدرسه بهاری و کارهای آینده اعلام کرد
Jincheon- (Newswire)-مؤسسه توسعه آموزش کره (مدیر KO Young-Sun) با موضوع “موفقیت در مدرسه بهاری و کارهای آینده” “خلاصه کدی” را اعلام کرد. این مختصر پیشرفت مدارس بهاری ، تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل عملکرد سیاست و کارهای آینده بر اساس نتایج پروژه تحقیقاتی اساسی ، “تحقیقات تجزیه و تحلیل عملکرد مدرسه بهاری (I)” (مدیر
Jincheon- (Newswire)-مؤسسه توسعه آموزش کره (مدیر KO Young-Sun) با موضوع “موفقیت در مدرسه بهاری و کارهای آینده” “خلاصه کدی” را اعلام کرد. این مختصر پیشرفت مدارس بهاری ، تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل عملکرد سیاست و کارهای آینده بر اساس نتایج پروژه تحقیقاتی اساسی ، “تحقیقات تجزیه و تحلیل عملکرد مدرسه بهاری (I)” (مدیر تحقیقات لی Sun -young) ، که در سال 2024 انجام شد.
به عنوان یک دستاورد مهم در سیاست مدرسه بهاری ، سطح پرسنل اختصاصی در هر واحد (8916 نفر در اوت 2024 ، حداقل یک تا 2.3 نفر در هر مدرسه) ، تأسیس دفتر مرکزی پشتیبانی خصوصی مدرسه بهاری ، و مرکز پشتیبانی بهاری افزایش یافته است (172 در 17 شهرداری در نیمه اول 2024 183 183 در نیمه دوم 2024) آشکار شد. علاوه بر این ، ما وضعیت حل و فصل افراد دلسوز را به دلیل ارتقاء مدارس بهاری (5674 در ترم اول سال 2023 در 8 مارس 2024 → 0 در اوت 2024) و میزان کاهش بار مراقبت از کودک که توسط والدین درک می شود ، تجزیه و تحلیل کردیم.
علاوه بر این ، تأثیر رضایت دانش آموزان و والدین از سطح برنامه های آموزش مدرسه بهاری را که سطح رشد دانش آموز را برآورده می کند و تأثیر اقتباس مدرسه دانش آموزان پس از سال اول دبستان را توصیف می کند. محققان توضیح می دهند که اعتماد به مدرسه و آموزش ملی می تواند افزایش یابد و آموزش عمومی را می توان در روند سیاست های مدرسه بهاری تقویت کرد.
در این مطالعه ، ما وظایف زیر را برای ترویج سیاست های مدرسه بهاری در آینده پیشنهاد کرده ایم.
1. برای اینکه مدرسه بهار به یک سیاست آموزشی مهم تبدیل شود که سطح ملی مراقبت را تشکیل می دهد ، نیاز به ارتقاء سیاست فعال برای گسترش برند بهار و جهت سیاست خاص برای گسترش برند بهار در میانه و بلند مدت وجود دارد. شما باید یک برنامه درسی بهار داشته باشید که ملاقات کند.
2. به عنوان چارچوبی برای ارتقاء سیاست های مدرسه بهاری ، لازم است یک مبنای قانونی برای مدرسه بهاری ایجاد شود. در حال حاضر ، مدارس بهاری بر اساس تئوری های کلی برنامه درسی ابتدایی و ثانویه (وزارت آموزش و پرورش شماره 2022-33) ارتقا می یابند و باید به عنوان پیش نیاز برای ایجاد یک سیستم ملی آموزش و مراقبت انجام شود.
3. برای توزیع مدرسه بهار ، لازم است با اعضا ، از جمله پرسنل و مقامات مدرسه بهاری همکاری کنیم. لازم است یک سیستم کار ارگانیک بین سیستم پشتیبانی مدرسه بهاری ، از جمله مرکز پشتیبانی بهاری ، مرکز پشتیبانی بهاری و مرکز پشتیبانی مدرسه بهاری ایجاد شود. علاوه بر این ، پرسنل پایدار برای مدیریت ایمنی مدرسه باید تهیه شود.
4. در مدرسه بهار ، تلاشهای مختلفی برای کاهش انحراف با توجه به خصوصیات منطقه ای و شرایط آموزشی لازم است.
5. لازم است که به طور فعال موارد جامعه ، برنامه های محلی ، پیوند منابع انسانی و مراکز بهار پایه را برای استفاده از منابع در داخل و خارج از مدرسه کشف و گسترش دهید.
6. لازم است این تصور را گسترش دهیم که کودکانی که نسل های آینده کره هستند می توانند در محیط آموزش و مراقبت با کیفیت بالا رشد کنند ، وظایف مهم و پاسخگویی برای نسل قدیمی تر هستند و این سیاست را با علاقه مقرون به صرفه به روند کل مدرسه بهار هدایت می کنند.
معرفی موسسه آموزش و توسعه کره
مؤسسه آموزش و توسعه کره یک مؤسسه تحقیقاتی با تأمین دولت شورای اقتصادی و علوم انسانی و تحقیقات اجتماعی تحت دفتر نخست وزیر است. از طریق تحقیقات و پروژه های مختلف ، ما از وظایف ملی در زمینه آموزش و پرورش پشتیبانی می کنیم و تحقیقات سیاست را برای توسعه آموزش میانه تا بلند مدت در سطح ملی انجام می دهیم. مؤسسه آموزش و توسعه کره ، که در سال 2025 تأسیس شد ، با تقویت تحقیقات مبتنی بر تحقیقات و تحقیقات مبتنی بر داده ها ، نوآوری سیستم آموزشی را هدایت می کند.
وب سایت: http://www.kedi.re.kr
لینک کوتاه
برچسب ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0