- تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸
- کد خبر : 731 چاپ خبر
وزارت حمل و نقل آمریکا 50 میلیون دلار برای بدرفتاری با مسافران معلول جریمه می کند
وزارت حمل و نقل ایالات متحده (DOT) برای شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاین جریمه ای 50 میلیون دلاری برای بدرفتاری با مسافران معلول و کمک های حرکتی آنها بین سال های 2019 تا 2023 تعیین کرده است. بر اساس DOT، این شرکت هواپیمایی قوانین حمایت از مسافران دارای معلولیت را نقض کرده است که در برخی
وزارت حمل و نقل ایالات متحده (DOT) برای شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاین جریمه ای 50 میلیون دلاری برای بدرفتاری با مسافران معلول و کمک های حرکتی آنها بین سال های 2019 تا 2023 تعیین کرده است.
بر اساس DOT، این شرکت هواپیمایی قوانین حمایت از مسافران دارای معلولیت را نقض کرده است که در برخی مواقع منجر به آسیب دیدن ویلچر، عدم ارائه کمک با ویلچر، رفتار نامناسب با مسافران با ویلچر و کمک های ناایمن که منجر به آسیب می شود، شده است.
جریمه 50 میلیون دلاری 25 برابر بیشتر از بزرگترین جریمه قبلی این وزارتخانه برای این تخلفات است، که سابقه جدیدی را ایجاد می کند و پیامی مبنی بر اینکه این وزارت بدرفتاری و بدرفتاری بیشتر را تحمل نخواهد کرد. در زمان وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، DOT پیشرفت هایی در پاسخگویی به خطوط هوایی داشته است. در سال 2022، اولین منشور حقوق مسافران با معلولیت خطوط هوایی را منتشر کرد تا مسافران را در مورد حقوق خود آگاه کند.
پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل ایالات متحده گفت: «دوران تحمل رفتار بد با مسافران دارای معلولیت خطوط هوایی به پایان رسیده است. با این مجازات، ما استاندارد جدیدی برای پاسخگویی برای خطوط هوایی که حقوق مدنی مسافران معلول را نقض میکنند، تعیین میکنیم. با تعیین مجازات در سطوحی فراتر از هزینه صرف انجام تجارت برای خطوط هوایی، ما قصد داریم نحوه رفتار صنعت را تغییر دهیم و از وقوع این نوع سوءاستفاده ها در وهله اول جلوگیری کنیم.
این شرکت هواپیمایی ملزم به پرداخت 25 میلیون دلار جریمه به خزانه داری ایالات متحده است، در حالی که 25 میلیون دلار برای سرمایه گذاری در تجهیزات، سیستم برچسب گذاری روی صندلی چرخدار در سراسر سیستم و غرامت برای مسافران آسیب دیده منظور می شود. اگر این تغییرات ایجاد نشود، آمریکایی ملزم به پرداخت 25 دلار جریمه اضافی خواهد بود.
این وزارتخانه بیان میکند که «American یکی از بدترین عملکردها در بین خطوط هوایی ایالات متحده از نظر تعداد کل ادعاهای سوء استفاده از ویلچرها و اسکوترها و میزان سوء مدیریت ادعاها بوده است، و تحقیقات DOT تعداد قابل توجهی از تخلفات را نشان داد.»
خطوط هوایی امریکن ایرلاینز خود را درباره جریمه صادر کرد و متعهد شد که تجربه مسافران معلول را بهبود بخشد. تنها در سال 2023، این ایرلاین به 8 میلیون مسافر خدمات رسانی کرد که درخواست کمک داشتند و بیش از 146000 ویلچر و وسایل حرکتی را حمل کردند. از این 8 میلیون نفر، از هر 1000 نفر، 1 مورد مشکلی را با شرکت هواپیمایی گزارش کرده است.
جولی راث، معاون ارشد عملیات فرودگاهی، رزرواسیون و بازیابی خدمات در امریکن گفت: «امسال، امریکن بیش از 175 میلیون دلار در خدمات، زیرساختها و آموزش برای بهبود تجربه سفر برای مشتریانی که با ویلچر یا سایر وسایل حرکتی سفر میکنند، سرمایهگذاری کرد. «توافق امروز تعهد آمریکا به مراقبت از همه مشتریانمان را مجدداً تأیید میکند.»
یکی از این سرمایهگذاریها پیادهسازی یک برچسب خودکار برای دستگاههای متحرک در سراسر شبکه آن بود که در ماه جولای راهاندازی شد و اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه تحرک، اطلاعات سفر و موارد دیگر ارائه میکرد.
منبع: travelpulse
لینک کوتاه
برچسب ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0