• تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
  • کد خبر : 737
  • چاپ خبر

آمادئوس قرارداد با دلتا و یونایتد را برای محتوای NDC نهایی کرد

به گزارش Business Travel News Europe، قرارداد جدید شامل خطوط هوایی دلتا و خطوط هوایی یونایتد است و طیف کاملی از محتوا از جمله محتوای مبتنی بر NDC را در بر می گیرد. جف لوبل، مدیر عامل استراتژی توزیع و برنامه‌های فروش نمایندگی دلتا، به نقل از BTN، گفت: «دلتا از ارائه محتوای کامل، از

Image: Airport technology. (Photo Credit: Choi_ Nikolai/Adobe)

به گزارش Business Travel News Europe، قرارداد جدید شامل خطوط هوایی دلتا و خطوط هوایی یونایتد است و طیف کاملی از محتوا از جمله محتوای مبتنی بر NDC را در بر می گیرد.

جف لوبل، مدیر عامل استراتژی توزیع و برنامه‌های فروش نمایندگی دلتا، به نقل از BTN، گفت: «دلتا از ارائه محتوای کامل، از جمله NDC، به کانال‌های غیرمستقیم خود به عنوان بخشی از پیشنهاد جامع ما خرسند است.» همکاری مجدد ما با آمادئوس از جمله ساختار تجاری مبتنی بر ارزش ما بر تعهد ما به پذیرش استراتژی‌های توزیع نوآورانه که مستقیماً به نفع مشتریان ما است تأکید می‌کند.»

دلتا در حال حاضر با رقبای آمادئوس Travelport و Sabre معامله کرده است. هر دوی این معاملات شامل اشتراک‌گذاری محتوای NDC نیز می‌شود.

در مورد آمادئوس، این توافقنامه دسترسی به محتوای دلتا را از طریق پلتفرم هایی مانند Amadeus Selling Platform Connect، Amadeus Web Services و ابزار رزرو آنلاین Cytric Easy به ازای هر BTN فراهم می کند.

در مورد هواپیمایی یونایتد، قرارداد با آمادئوس شامل توزیع «افزایش‌یافته» و دسترسی به «طیف گسترده‌ای از محتوا» از طریق پلتفرم‌های رزرو آمادئوس است. این شامل کرایه‌های مبتنی بر NDC و EDIFACT می‌شود.

کورت ون مایر، مدیر عامل توزیع در یونایتد، به نقل از BTN، گفت: “آمادئوس شریک توزیع حیاتی در استقرار NDC بوده است و ما خوشحالیم که این سفر را تسریع می کنیم.” همانطور که ما با هم کار می کنیم تا یک تجربه خرید پیشرفته برای مسافران در هر کانال ایجاد کنیم.”

نمایندگان آمادئوس گفتند که قراردادهای جدید به پلتفرم اجازه می دهد تا به ارائه تجربه خرید و رزرو یکپارچه ادامه دهد.

کمال سینگهی، معاون ارشد خطوط هوایی آمریکای شمالی در آمادئوس، گفت: «رویکرد ما برای ارائه محتوای خطوط هوایی، فناوری، نوآوری و راه‌حل‌های مسافر محور را ترکیب می‌کند تا فروشندگان مسافرتی را قادر می‌سازد تا سفرهای مناسبی را برای رفع نیازهای خاص هر مسافر ارائه دهند.

منبع: travelpulse

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.